diumenge, 31 d’agost del 2008

Far But Never Distant







Sembla ser que ja és una tradició, un altre final de vacances al Port de la Selva, un petit poble de pescadors al nord del Parc Natural del Cap de Creus. Un passatge idíl.lic per passar els últims dies amb tu...

...uitse tseuqa rep seicàrG...
Ha estat el millor de tots amb diferència... Tapes al Born, una birra a London, empolainades a Helsinki, viatges amb tren per la India, festes majors, passejos per la muntanya i banys en aigües cristal.lines a la costa brava, ploreres i rialles...

FAR BUT NEVER DISTANT






2 comentaris:

Alba ha dit...

... si és que tinc una vista...!!!

No em vai llevar tan tard... em feia paliki el tren, sí... però a la solana del Port de la Selva se m'hagués fos l'espelma a les mans...

;-)

Ai, Nai... nanai!!!

¨¨¨¨¨¨¨¨

... el detall de l'accennt fa l'efecte mirall perfecte...

Dulce ha dit...

Hola!
He arribat al teu bloc no se com,
i m'he estat mirant tot el viatget que us heu pegat per India,
com jo ;-)
Be, m'ha fet gràcia la similitud amb el meu bloc, les entrades escrites des d'allà amb els ordinadors lentíssims, fotos penjades semblants, i tal...(però nosaltres sud-India)
salutacions bloggera!
Dulce

El temps a Girona

El temps a Dakar, Senegal