diumenge, 2 de setembre del 2007

Benvinguts al meu bloc!!

Falten pocs minuts perquè se m'acabin oficialment les vacances, demà torno a la rutina... bé, la veritat és que m'esperen un parell de mesos mogudets: congrés a Sardenya, cap de setmana llarg a Nice, visita obligada a una amiga que està d'Erasmus a Bèlgica... però no avancem esdeveniments :)

Em proposo fer un petit resum d'aquest estiu taaaaaan fantàstic! 4 fotos perquè us feu una idea de per on he voltat. I si no me'n canso (que m'han dit que això de fer un bloc treu molt de temps i jo no tinc gaire paciència) seguiré explicant com em va això de fer el pendó.

Una abraçada per a tothom que llegeixi el missatge!




2 comentaris:

Nai ha dit...

Aqui tens el teu primer comentari pendo!!!

Anònim ha dit...

Jo també m'afageixo a la ronda de comentaris d'aquest pendó que no es deixa veure ni en pintura!
Doncs està molt bé això de fer blogs així no ens obliderem dels nostres caretos,jejeje!
Espero que ens veiem aviat!
Petons des de Nicaragua!

El temps a Girona

El temps a Dakar, Senegal