dimarts, 18 de març del 2008

2 comentaris:

Alba ha dit...

... me l'he mirat vegades aquest teu pòster...

...i he pensat en les vegades que em pujaria aquest cor una mica més amunt, a l'alçada del cap... per totes les vegades que sento només amb el cap... en baixar-lo una mica fins a la gola, per totes les vegades que em fa sentir aquella cosa estranya, que no sé si és agradable o angoixant, quan em fa sentir el pols massa a prop de la cara... el partiria en dues meitats i les portaria fins a les mans, per totes les vegades que l'ofereixo i no el retiro... però alguna vegada també me'l dibuixaria els peus... per les vegades que m'hi ha caigut, per la por que he tingut de ser tan a prop de la trepitjada... perquè hi ha coses que només m'explico si és que tot plegat se me n'ha anat "dels peus" i he perdut el nord... perquè el meu cor també és capaç de fer mal... quan desapareix del pòster.

Alba ha dit...

... avui estic poeta...

... serà que avui plou... serà que ahir vaig adquirir un llibre que només penso que t'he de deixar... del compositor d'Antònia Font i que estic segura que, almenys a casa meva, passarà davant d'en James Redfield i en Ken Follet...

... tinc tantes coses a dir!!!

El temps a Girona

El temps a Dakar, Senegal