dimarts, 11 de març del 2008

Embarbussaments

Duc pa sec al sac, m'assec on sóc, i el suco amb suc.

Una gallina xica, pica, camatorta i ballarica va tenir sis polls xics, pics, camatorts i ballarics. Si la gallina no hagués sigut xica, pica, camatorta i ballarica, els sis polls no haguessin sigut xics, pics, i ballarics

Quan m'ajupia codonys collia
Quan m'aixecava, codonys agafava
De genollons, collia, collia
De genollons, collia, codonys

En Pinxo va dir a en Panxo:
- Vols que et punxi amb un punxó?
I en Panxo va dir a en Pinxo:
- Punxa'm, però a la panxa no!

Un plat blanc pla ple de pebre negre està

Setze jutges d'un jutjat mengen el fetge d'un penjat.
Si el penjat es despenja, els setze jutges del jutjat no podran menjar mes fetge del penjat

Plou poc, pero per lo poc que plou, plou prou


3 comentaris:

Alba ha dit...

A casa meu les gallines eren camacurtes i no camatortes!!! De tota la vida!!!!!

Mimar ha dit...

Tens tota la rao! A ca meu també son camacurtes.

Nai ha dit...

Jaja q bo!

En cap cap cap el que cap en aquet cap.

El temps a Girona

El temps a Dakar, Senegal