dilluns, 9 de febrer del 2009

Un cap d'any diferent


Un cap d'any diferent a l'Alguer, petita vila dels països catalans.
...Passejades per la muralla amb vistes al Mediterrani, caffè latte matutins de luxe amb l'escalforeta del sol. Pasta i pizza típicament italiana, recerca fallida (tot s'ha de dir) de la nostre estimada llengua i un apartament IKEA amb sofà llit i cuina dins l'armari. Sopar casolà de cap d'any exquisit (contant els estris de cuina que ens oferia l'armariet) a base de torradetes de salmo i caviar, amanida de tomata i mozzarella banyat a l'oli d'oliva i espolvorat d'orenga, pasta fresca al pesto i espumoso rosato per celebrar el nou any. No van faltar les dotze campanades retransmeses per l'estimat... Tomàs Molina^2. I el guateque, cutre, de la TV3 amb la Beth (Aaaixxx Nai com et queia la bava!!), Les Tietes Queques, Teràpia de Shock, i d'altres...

Un cap d'any diferent i molt entranyable.







2 comentaris:

Nai ha dit...

Jo que (encara) presumeixo de no haver mirat mai ni un minut del GH, ni de OT, ni de cap programa d'aquests... a l'Alguer em vaig convertir en el fan número 1 de la Beth!!!!

Alba ha dit...

Doncs jo, que em xupo tans minuts de realities com minuts de ganes de no pensar en res (de vegades s'assembla molt a veure reportatges del National Geographic... descobrint espècies desconegudes...) he de reconèixer que la Beth m'agrada AstA a mi... però que jo ara escrivia perquè fa molt que no us dic res aquí al blog.

Prou crisi!!?!? Prou prou prou... Cuníííí!!! Les emocions també estan en crisi i no ho podem permetre!!!

Marutx... com m'ho he de fer per sortir a la secció "petons" del teu blog?

... això sí que és una greu crisi!!!

El temps a Girona

El temps a Dakar, Senegal